söndag 6 mars 2011

6 mars

Vi har haft en väldigt trevlig helg jag och vovve. Jag va i fredags kväll en sväng på Helsing med min goda vän Margareta, väldigt trevlig kväll;)
Lördagen sen åkte jag först och hämtade massa, och då menar jag verkligen massa, mackor hos farmor som hon hade vart snäll och gjort. Färden fortsatte sedan till Ödåkra till pappa och Carinas nya husdär det sedan målades och snickrades på köket. Bror Martin var också nere och hjälpte till, mycket nice och se han. Kvällen spenderades hemma hos pappa sen där jag lagade mat till alla, därefter följde en mycket trevlig darttävling.
Idag söndag har jag fortsatt att hjälpa familjen med köket, blir mycket bra! Nu är det slappa i soffan, hunden har deckat.

Imorn börjar allvaret!!!! Nu är det slutlekt, imorn ska jag träna mig själv, ska ju för fasen springa springtime 14 maj.... Sen ska hunden tränas dubbelt upp, hon ska förberedas inför utställning 19 mars på Jägersro, sen ska hon tränas inför vår debut i tävlingslydnad klass 1 den 1 maj. Håll alla tummar ni har.

Dagen slutsats: Ta hand om din hälsa.

1 kommentar: