tisdag 8 februari 2011

8 februari

Idag har jag med fantastiska Margaretas hjälp målat färdigt mitt vardagsrum/sovalkov. Vääldigt skönt att ha det klart, nu ska bara prylarna på plats. Pappa kommer imorn och sätter upp de sista på väggarna, kommer bli great. Kommer upp bilder när det är helt färdigt..
Imorn utökar jag eventuellt min lilla tvåsamhet till en tresamhet, katten Alice kommer hit på prov. Den bor hemma hos pappa men är väl egentligen min. Hon är en väldigt, hmm, vi kallar det välmående katt, som gärna ligger på sängen och sover. Tanken är att hon ska agera sällskap till Vilda, plus att jag kan fokusera på att ta ner henne i vikt med rätt hjälpmedel. Skönt för henne. Kan även tillägga att hund och katt gillar varandra, så det blir inga slagsmål. Jag gillar också katten, mycket, vilket är bra för jag är typ hennes bästa:)



Bild på Vilda, precis hemkommen!



Dagens slutsats: Köp inte för stor hundsäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar