onsdag 9 februari 2011

9 februari

Dagen började strax innan 0700 när hunden började pipa för hon va hungrig, sådär kul när klockan skulle ringa en kvart senare. Men, hårda regler; Ingen mat innan 7 på morgonen!
Följde sedan med till veterinären med lilla Peps, labrador, som behöver göra en titthålsoperation för sin bogled=/ Usch, fingers crossed för att det går bra och att han kan simma sig i form sen.
Dagen fortskred med att jag hämtade Alice, den välmående katten, hos min pappa. Introduktionen med det nya hemmet gick/går väldigt bra. Seneftermiddagen spenderade jag på IKEA med min mor, införskaffade mattan jag hade tittat ut. Underbar. Tack mamma!
Nu, kväll med en sådär-bra film, katten och hunden ligger bredvid i soffan på fällen. Lägger upp några bilder på la familia.






Dagens slutsats: Helt ok att avsluta shoppingrundan på IKEA med två korvar o lite dricka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar